Austrått IL Fotballs internturnering har normalt hatt 215-230 påmeldte deltakere. Ettersom det er en del avlyste turneringer og at vår internturnering derfor blir enda mer "høstens høydepunkt" har vi tatt høyde for å kunne ta i mot inntil 300 barn født 2014-2007. Turneringen blir derfor delt opp i 3 arrangementer med 1t mellomrom på lørdag og ett på søndag. 

Internturneringen spilles med MIX mellom to alderskull/kjønn, med unntak av 6 åringene som i år får 3er banene helt for seg selv. Dette gjør at vi samler sammen spillere fra to jentelag og to guttelag - noe som ofte gjør det enda mer spennende og skaper relasjoner mellom både barn og voksne på tvers av alderskull/kjønn. Derimot er det viktig at alle spillerne føler de kjenner noen og er trygge, derfor setter vi alltid opp minst to personer fra samme kull/kjønn (Eks to fra J2009 på samme lag) Gruppeoppsettet blir lagt ut på "austraattil.no" samme dag som turneringen skal avholdes. Ca 45 min før oppstart. Det vil ikke være mulig å bytte lag, og sen påmelding kan hende ikke blir innvilget på grunn av smittevern/at vi må ha stålkontroll på hvilke spillere som spilte på hvilket lag.

 

Mix/fordeling/dag:

MIX 6 år - 3er (Lørdag)

MIX 7/8 år - 5er (Lørdag)

MIX 9/10 år - 7er (Søndag)

MIX 11/12 år - 7er (Lørdag)

 

Smittevern:

Spillere født 2014-2010 har lov å ha med seg en voksen person som følger dem på arrangementet. 2009 og 2008 må slippes av selv og blir fulgt godt opp av lagleder på det aktuelle laget han/hun spiller på. Er det sosiale grunner for at enkelte vil ha en dispensasjon for denne regelen kan daglig leder kontaktes.

 

Toaletter/kiosk:

Garderobene vil være åpne for alle som trenger benytte toalettene. Toalettene vil bli vasket etter hvert arrangement.

Det vil være åpen kiosk, men med litt mer redusert utvalg pga vi ikke har hatt åpen kiosk i høst. Derimot har vi pølser/hamburger, brus, kaker/lapper og fruktkopp som kan kjøpes, utenom det deltakerne får av oss.

 

Deltaker får av oss:

1 stk pølse eller hamburger (Bestilles ved påmelding)

1 stk brus (Bestilles ved påmelding)

1 stk kake eller lappe

1 stk fruktkopp

1 stk pokal

 

Kamptidspunkt:

Lørdag - Pulje 1 (Todelt)

6 år og 7/8 år - Kamp 1 kl 09:30-10:00, Kamp 2 kl 10:15-10:45, Lunsjpause kl 10:45-11:30 og Kamp 3 kl 11:30-12:00

11-12 år - Kamp 1 kl 09:45-10:15, Kamp 2 kl 10:30-11:00, Lunsjpause kl 11:00-12:00, Kamp 3 kl 12:00-12:30

 

Lørdag - Pulje 2 (Todelt)

6 år og 7/8 år - Kamp 1 kl 13:30-14:00, Kamp 2 kl 14:15-14:45, Lunsjpause kl 14:45-15:30 og Kamp 3 kl 15:30-16:00

11-12 år - Kamp 1 kl 13:45-14:15, Kamp 2 kl 14:30-15:00, Lunsjpause kl 15:00-16:00, Kamp 3 kl 16:00-16:30

 

Søndag - Pulje 3 (Todelt)

9/10 år - Kamp 1 kl 11:00-11:30, Kamp 2 kl 11:45-12:15 Lunsjpause kl 12:15-13:00, Kamp 3 kl 13:00-13:30

9/10 år - Kamp 1 kl 11:30-12:00, Kamp 2 kl 12:15-12:45, Lunsjpause kl 12:45-13:45, Kamp 3 kl 13:45-14:15

 

Disse tidene kan avvike bittelitt ut i fra antall påmeldte pr kull, men det er ett utgangspunkt - dager er fastsatt. Endelig beskjed på kamptider og puljeoppsett legges ut onsdag 16.september. Lagfordeling legges ut senest 45 minutter før første kamp på austraattil.no og henges opp rundt på anlegget. 

 

Oppmøte

Oppmøte SENEST 30-40 minutter før avspark i deres pulje for å finne laget ditt og varme opp før kamp.

NB! Pulje 2 har ikke lov å møte tidligere en 40 minutter før kampstart.

 

Påmeldingsfrist: Tirsdag 15.september

Påmeldingslink: HER (NB! Superinvitelinken må benyttes for påmelding pga smittevern.)

 

Dugnad: 

Det vil være stor forventning for at de ulike kullenes foresatte bidrar før, under og etter arrangementet med ulike oppgaver for å kunne gjennomføre internturneringen. Vi håper derfor alle er klare for å bidra for å gi våre flotte jenter og gutter en fantastisk fotballturnering de så sårt har lengtet etter:)

Dugnadsansvarlige vil motta en liste med oppgaver på torsdag 10.september som må fordeles mellom dere foresatte.