Praktisk informasjon til alle påmeldte fotballskolen i høstferien

Trenerteam / Treningsopplegg

Vi er fornøyd med å ha samlet sammen ett trenerteam med ulike kvaliteter og aldere, alle med bakgrunn fra Austrått (Nåværende eller tidligere spillere). Trenerteamet består av en god blanding av gutter og jenter, og daglig leder som har det overordnede ansvaret.Vi tilpasse øvelser og aktivitet ut ifra gruppestørrelse og ferdighetsnivået til gruppene. Det er trenerne selv som lager tilpasset opplegg, i samarbeid med daglig leder som veileder, gir råd/tips og godkjenner opplegget til hver økt. Grunnen for trenerne selv står for denne jobben er for å gjøre dem mer bevist på sitt opplegg og mulighet å videreutvikle seg selv som trener i samarbeid med daglig leder, på lik linje som at deltakerne skal utvikle seg som spillere☺

 

Oppmøtetid/Sted
Alle gruppene møter opp 15 minutter før deres første økt på mandag eller onsdagen for å få utdelt forhåndsbestilt t-skjorte. Draktene har navnelapper på brystet for å hjelpe trenere og medspillere til å lære navn raskest mulig og vi ønsker derfor at draktene brukes fra første dag. Trenerne vil være tilstede senest 20 minutter før økten starter for å sette opp øvelser og ta i mot deltakerne når de ankommer.

Oppmøtested: Iglemyr Kunstgressbane
Oppmøtetid: Senest 10 min før første økten til gruppen hver dag 

 

Er ditt barn syk eller av en eller annen grunn ikke kan møte en dag?

  • Send en SMS daglig leder på: 936 36 258 med beskjed om dette innen oppstart på gruppen

  • Hvis deltaker ikke har møtt ca halvveis ut i første økt – uten å ha meldt forfall - vil foresatt bli orientert om dette pr SMS fra daglig leder

 

Pause/Lunsj mellom øktene

Lunsj serveres i AILs møtelokale opp metalltrappene i enden av Austråtthallen v/Ballbingene. Alle deltakerne går ut på baksiden for å ha ulik inngang/utgang. Deltakerne skal holde minst 1m avstand under lunsj og vi har egen ansvarlig for mat/renhold i tidsrommet det er lunsj som vasker over berøringsflater mellom gruppene. Barna vasker hendene i garderoben på vei til møtelokalet (trener følger dem opp slik dette blir gjort) En kan også skifte tøy i garderoben hvis det er regn:)

Det serveres horn, saft og frukt. Horn/frukt lages i forkant på forhåndsbestilling. Skjema sendes ut til alle påmeldte på tirsdag*

*Onsdag/fredag vil det være grilling av pølser i lunsjen i stedet for horn. Grilling vil foregå utendørs.

 

Garderobene
Vi har lov av NFF å holde garderobene åpne for bruk. Det vil stå gruppenavn på garderobedørene for å kunne ivareta at ikke grupper blandes i garderoben. En kan legge skift i garderoben før treningen starter. Garderobene er åpne senest 25 minutter før første gruppe starter treningen.

 

Egen ball / Drikkeflaske:

Deltakerne må ha med seg egen ball hver dag og denne skal også vaskes mellom hver økt for å ivareta smittetiltak☺

Alle deltakerne må ha med egen drikkeflaske. Ikke lov å dele drikke med andre deltakere.

 

Tidspunkt og gruppeoversikt 

Se vedlegg (Følger også kart over oppmøtested på kunstgressbanen for din deltakers gruppe)

 

Barnepass mandag-fredag

Barnepass er ett tilbud til våre yngste deltakere hvor vi tar i mot deltakerne kl 08:00 i AILs møtalokale, og hvor de kan hentes samme plass innen kl 16:00.

 

Presentasjon av trenerteam

(Kommer utover uken)

 

Kontaktinformasjon:

Navn: Kristoffer Selsås

Rolle: Daglig leder, Austrått IL

Mail: Daglig.leder@austraattil.no

Mob: 936 36 258

 

Har deres barn lyst å melde seg på i "siste liten"?

Dere kan melde dem på HER

Det vil være "første mann til møllen" for de ledige plassene på de aktuelle gruppene:)

Vedlagte filer

Tilbake